Friday, January 29, 2010

Pc Fair Dectar


Malam tadi aku pergi Pc fair kat Dectar tu...
usha2 la pe yg dijual dan awek2 yang ada disekeliling...
balik tu beli la makanan sikit buat isi perut sebb tak mkn mlm lagi...
Sem ni byk plak kej...
tapi tak buat2 :P
rasa mcm letih je kebelakangan ni,nk masuk tido tu senang giler r..
tapi keje byk(alasan,tapi tak wat keje,main FB lebih)

Besok Sabtu malam,kalau ikut perancang
Griffin VS Zero di Cyberjaya...meh la datang bagi sokongan..huk3

Tu je la untuk post kali ni...Jat da da da da~~~

No comments:

Post a Comment