Wednesday, October 28, 2009

Al-fatihah kepada sahabat ku Azrin

hari ni aku mendapat berita sedih..
kawan ku Azrin baru sahaja meninggal. ..
semoga rohnya dicucuri rahmat dan berada di tempat org2 yg soleh...

Aku dah lama berniat dalam hari nk pergi rumah dia melawat waktu dia sakit..
tapi entah mcm mana tak berkesempatan..
aritu dgr cite dia masuk HKL...
aku nk sgt p lawat,tapi ada exam,ingat besok lepas exam nk p...
tapi tak sempat...
rasa sedih sgt,tk pernah jumpa dia lepas dia sakit,tak lawat dia.
tak sempat pun nk mintak maaf...

Azrin ni aku kenal seorang yg baik...
dulu kalau tak dia hampir manjadi ahli Griffin..
tapi sebb tak bp sihat dia tarik diri....
aku pun lupa nk suro kirim salam kat dia masa melawat dia...
tapi kini semua dah terlambat...
aku arap agar segala dosa2 salah silap aku kepada dia dimaafi...

kehilangan seorang kawan ini membuatkan kita berfikir sejenak...
bertapa berharga nya kawan di sekeliling...
kadang-kadang kita tak berapa nk menghargai sehingga lah bila beliau sudah tiada...
jadi lepas ni..
harap semua org tabah..
dan hargai setiap saat bersama..
sesungguhnya idup ini hanya sementara...

Sedekahkanlah Al-fatihah kepada saudara Azrin...
Al-fatihah~~~

No comments:

Post a Comment