Wednesday, October 28, 2009

Al-fatihah kepada sahabat ku Azrin

hari ni aku mendapat berita sedih..
kawan ku Azrin baru sahaja meninggal. ..
semoga rohnya dicucuri rahmat dan berada di tempat org2 yg soleh...

Aku dah lama berniat dalam hari nk pergi rumah dia melawat waktu dia sakit..
tapi entah mcm mana tak berkesempatan..
aritu dgr cite dia masuk HKL...
aku nk sgt p lawat,tapi ada exam,ingat besok lepas exam nk p...
tapi tak sempat...
rasa sedih sgt,tk pernah jumpa dia lepas dia sakit,tak lawat dia.
tak sempat pun nk mintak maaf...

Azrin ni aku kenal seorang yg baik...
dulu kalau tak dia hampir manjadi ahli Griffin..
tapi sebb tak bp sihat dia tarik diri....
aku pun lupa nk suro kirim salam kat dia masa melawat dia...
tapi kini semua dah terlambat...
aku arap agar segala dosa2 salah silap aku kepada dia dimaafi...

kehilangan seorang kawan ini membuatkan kita berfikir sejenak...
bertapa berharga nya kawan di sekeliling...
kadang-kadang kita tak berapa nk menghargai sehingga lah bila beliau sudah tiada...
jadi lepas ni..
harap semua org tabah..
dan hargai setiap saat bersama..
sesungguhnya idup ini hanya sementara...

Sedekahkanlah Al-fatihah kepada saudara Azrin...
Al-fatihah~~~

Friday, October 23, 2009

Potong rambut

Semalam aku nk potong rambut kat satu kedai ni..
pergi punya pergi tutup la plak....
pergi la kat kedai melayu ni......
lepas ptong rasa sedih lak...
dh mcm PALAPES punya style cuma panjang sikit,haha
arini 1st time mkn kat azura pakai topi,huhu....
da~ ~~

Saturday, October 17, 2009

3rd year

Sedar tak sedar dah 3rd year aku kat sini....
kalau org biasa dah nk grad da,final year...
tapi aku bukan...........
sepanjang 3 tahun ni,
mana awek?
result teruk?
game sucks?
kenangan bersama kosmate pun kurang...
aktiviti persatuan tak aktif...
mcm2 lagi la.....
emmmm
takpe,idup ini hanya sementara..
tak semua yg kita nk kita dpat....
selagi kita masih hidup ni..
marilah cuba wat yg terbaik......kui3

Wednesday, October 7, 2009

My lovely KIY

Arini baru je kalah dgn KPZ...
71-49 kot,,,
besar gak perbezaan tu~~~
semlm lawan Amin,sengit..
menang 2 point...
fuh,seronok giler~~~~
3RD AND 4th placing takde match r...
jadi dua2 dpt no 3 kot..
kalau tak kena lawan KKM lagi..kui3
besok nk tgk final...
enjoy~~~~!!!

Monday, October 5, 2009

KIY batch 2009/2010

It has been a long2~~ time I haven't update this blog.....
this is my Teammate...Kolej Ibrahim Yaakob
the picture was taken before a match with KIZ.....
now, we have won 2 games...
and tommorow tuesday at 5...
quater finals vs KAB....
if we win this game,we will be in top 4...
wish us luck yo~~~